FAQ

Waarom moet ik leveringskosten van 10€ + btw betalen ongeacht de grootte van mijn bestelling?
Child Focus biedt gratis tools aan professionals. Aangezien het systeem niet geautomatiseerd is, kunnen we geen leveringskosten aanrekenen volgens het gewicht van het pakket. Daarom hebben we een gemiddelde vastgesteld om de kosten van de aankoop van de dozen en de levering per post te dekken.
Waarom kan ik niet per bankoverschrijving betalen?
Om het beheer van bestellingen en leveringen te vergemakkelijken, is het niet mogelijk om per bankoverschrijving te betalen. Dit vraagt om veelvuldige verificaties en vertraagt de verzending van uw bestelling.
Er is een fout in mijn bestelling, wat kan ik doen?
U kunt contact met ons opnemen via training@childfocus.org, met vermelding van uw bestelnummer in de onderwerpsregel. We zullen samen met u uw bestelling controleren en samen weglaten.
Kan ik telefonisch bestellen?
Nee, het is niet mogelijk om telefonisch te bestellen. Als u hulp nodig heeft bij uw bestelling, helpen we u graag verder. We zijn bereikbaar via het e-mailadres training@childfocus.org. Bestellen kan via de link: childfocus-webshop.be
Wordt er een factuur verzonden?
Voor elke bestelling, wordt een factuur verzonden naar het door u vermelde mailadres . Indien u btw-plichtig bent kan u uw btw-nummer vermelden in het veld “Bedrijf” wanneer u uw gegevens invult. Een probleem met uw factuur? Neem dan contact op via training@childfocus.org.
Kan ik mijn bestellingen wijzigen?
Neen, eenmaal geregistreerd, kan u de bestelling niet meer wijzigen.
Kan een pakje in het buitenland geleverd worden?
Neen, verzendingen kunnen uitsluitend naar een adres in België worden verstuurd.
Hoe kan ik betalen?
Betalen is mogelijk via Bancontact.
Hoe kan ik een product bestellen?
Kies het product dat u wilt bestellen en voeg het toe aan uw winkelmandje door op "Nu kopen" te klikken. Als u klaar bent om af te rekenen, klikt u op uw winkelmandje, vervolgens op "Afrekenen", waarna u de aangegeven stappen volgt.
Wat is de leveringstermijn?
We streven ernaar om uw pakket binnen de 14 werkdagen te leveren.
Hoeveel bedragen de leveringskosten?
Child Focus biedt gratis tools aan professionals. Aangezien het systeem niet geautomatiseerd is, kunnen we geen leveringskosten aanrekenen volgens het gewicht van het pakket. Daarom hebben we een gemiddelde vastgesteld om de kosten van de aankoop van de dozen en de levering per post te dekken.
Kan ik mijn adres wijzigen nadat ik een bestelling heb geplaatst?
Nee, als uw bestelling eenmaal iS geregistreerd, kunt u deze niet meer wijzigen.
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat moet ik doen?
Als u uw pakket na 15 werkdagen nog niet hebt ontvangen, kunt u contact met ons opnemen via training@childfocus.org.
Ik heb het verkeerde product ontvangen.
Stuur een bericht naar training@childfocus.org, en we zoeken samen een oplossing.